1. Comanda

1.1. Comanda online

Autentificare. Cea mai simplă și mai rapidă metodă de a plasa o comandă este să o faceți pe site. Pentru a avea acces la prețuri și a putea adăuga produse în coș trebuie să fiți autentificat. Dacă nu aveți deja un cont, puteți să creați unul, urmând pașii descriși aici

Căutare produse. Căutați produsul dorit folosind următoarele metode: 

  • câmpul de căutare din antetul oricărei pagini. Pentru rezultate cât mai bune căutați după dimensiunile produsului (”400x200”, ”L=200”, etc). În caseta derulantă se vor afișa toate produsele care au acele dimensiuni, astfel că puteți alege exact produsul în această etapă.

  • alegeți tipul de produs din meniul principal, iar mai apoi să aplicați filtre (lungime, înălțime), pentru a ajunge la ce căutați. Produsele sunt sortate după 2 criterii de sortare, primul fiind înălțimea (H), iar al doilea lungimea (L). 

  • alegeți tipul de produs din meniul meniul categoriilor de produse, disponibil atunci când sunteți în magazin, apoi filtrați așa cum este descris la punctul anterior

  • Aplicați filtrele disponibile sub categoriile de produse până ajungeți la produsul dorit. 

Pentru mai multe informații despre căutare, precum și câteva trucuri și sfaturi pot fi găsite în articolul de pe blog, Trucuri de căutare

Alegerea variantei produsului. Alegeți varianta produsului din casetele derulante și adăugați-o în coș. În cazul în care ați ales opțiunea ”Altă culoare”, puteți preciza culoarea ulterior, după confirmarea finalizarea coșului de cumpărătur, în câmpul de discuții aferent ofertei. Tot acolo veți putea aduce și alte precizări referitoare la comandă.

Adăugarea produselor opționale. Dacă produsul are produse opționale (accesorii) care ar putea fi comandate împreună cu acesta, le puteți adăuga în caseta pop-up care apare odată ce ați adăugat articolul în coș. Accesoriile au dimensiunile exacte pentru a fi compatibile cu produsul principal, astfel că nu există niciun risc de incompatibilitate a produsului cu accesoriul său.

Finalizare comandă. Finalizați coșul de cumpărături, introduceți un cod promoțional (dacă aveți unul), introduceți adresele de livrare și de facturare și apăsați ”Achită”. Comanda dumneavoastră este introdusă în sistem și veți primi un email cu oferta înregistrată în sistem. În acest moment, un reprezentant de vânzări a luat cunoștință de solicitarea dumneavoastră și va face demersurile pentru validarea comenzii (confirmare culoare, cote, etc.).

Plată. Confirmare comandă. Plătiți comanda integral sau parțial, așa cum ați stabilit cu reprezentantul de vânzări. După ce avansul este încasat, comanda va fi confirmată de către operator și dată spre procesare. Din acel moment se scurge termenul de livrare comunicat de către operator. 

Urmărire comandă. Puteți urmări starea comenzii (lansată în execuție, livrată, etc.) în contul de client.

1.2. Comanda prin email

Pentru a comanda off-line, trimiteți un email cu toate detaliile pe adresa sales@abclimatech.ro. Nu uitați să includeți telefonul dumneavoastră, pentru a putea fi contactat în vederea obținerii tuturor clarificărilor necesare. Veți primi oferta pe email. Etapele ulterioare „Finalizării comenzii”, descrise anterior, sunt valabile și comenzii off-line. 

2. Coduri de reducere

În cadrul unor campanii promoționale, este posibil ca prețurile anumitor produse să beneficieze de reduceri. Aceste reduceri vor fi aplicate în etapa de confirmare a coșului de cumpărături, înainte de a apăsa butonul de finalizare a comenzii. 

Codurile de reducere se comunică prin email, iar în cadrul campaniilor publice vor fi comunicate prin intermediul site-ului nostru. 

3. Livrarea

În mod implicit, clauza de livrare este Ex-works sediul AB Climatech SRL, din Bulevardul Preciziei nr.17, Sector 6, București. Asta înseamnă că trebuie să ridicați personal produsele.

Termenul de livrare reprezintă data la care comanda poate fi ridicată de la sediul nostru. 

În cazul în care doriți expedierea prin curier, acest lucru trebuie comunicat reprezentantului de vânzări atunci când veți fi contactat telefonic. AB Climatech livrează prin intermediul FAN Courier sau Urgent - Cargus în toată țara. Plata se face la livrare. Chiar dacă noi, AB Climatech SRL, ne ocupăm de toate formalitățile de transport, transferul răspunderii se face în momentul predării bunurilor către curier. 

În cazul în care solicitați livrarea prin intermediul unui alt curier, cu care aveți dumneavoastră încheiat contract, vă vom comunica dimensiunile și masa coletelor la finalizarea comenzii, iar dumneavoastră veți transmite comanda de ridicare la curier. 

Pentru colete agabaritice, precum și pentru situațiile în care este necesară o manipulare  atentă a produselor, datorită colaborării pe care o avem cu mai multe firme de transport, putem să vă facem oferte competitive de transport dedicat sau grupaj. 

4. Plata

Plata comenzii se face la finalizarea acesteia.

Plata se face prin transfer bancar. Veți primi un email în care veți fi informat cu privire la modalitatea de plată și contul/conturile bancare în care se poate achita valoarea comenzii.  

Este posibil ca pentru plata integrală în avans să beneficiați de un discount pentru decontare suplimentar. Acesta vă va fi comunicat în momentul transmiterii email-ului conținând Oferta. În acest caz, veți achita valoarea comenzii, diminuată cu valoarea discountului pentru plată, iar un reprezentant de vânzări va aplica reducerea la prețul produselor din ofertă.

Dacă aveți încheiat un contract de vânzare-cumpărare în care se menționează un termen de plată, confirmarea comenzii dumneavoastră nu depinde de efectuarea plății. Prin contract se pot stabili și alte modalități de plată (avans parțial, plata cu bilet la ordin, cec, prin transfer bancar la termen cu/fără bilet la ordin garanție, etc).

La primirea plății în conturile noastre, oferta va fi validată și veți primi un email de confirmare a comenzii. Este posibil ca, datorită orelor limită de procesare a operațiunilor (cut-off time), precum și în funcție de băncile implicate în transfer, să existe o întârziere de 1-2 zile între momentul plății și cel al primirii sale efective. Pentru a evita această întârziere, puteți trimite dovada plății pe adresa de email office@abclimatech.ro

Din acest moment decurge termenul de livrare. Puteți urmări starea comenzii dumneavoastră în contul de client. 

5. Returul

Odată confirmată de către dumneavoastră, o comandă se execută și se livrează. Nu este posibilă anularea comenzilor confirmate! 

Există situații în care returul produselor livrate este posibil: 

  1. produsele marcate pe site "în stoc", dacă nu au suferit modificări / personalizări (vopsire, executarea găurilor de montaj, atașare de accesorii, etc.)

  2. erori de livrare: produsele nu au fost comandate sau cantitățile livrate sunt diferite de cele comandate;

  3. erori de execuție: specificațiile produsului livrat (dimensiuni, culoare, sistem de prindere, etc.) sunt diferite de cele din comanda confirmată;

  4. vicii ascunse: produsele au deficiențe calitative care, deși existau în momentul predării, nu au putut fi identificate prin mijloace obișnuite de verificare sau recepție și care fac produsul inutilizabil scopului său. 

Atenție! Clauza de livrare este Ex-works. Deteriorările care apar pe parcursul transportului nu ne sunt imputabile, indiferent de transportatorul care a efectuat livrarea. Produsele lungi sau cu suprafață mare nu pot fi ambalate în așa fel încât să fie complet evitat riscul de a fi lovite. Pentru acestea, transportul auto dedicat este cel mai sigur. 

Pentru acceptarea returului, trebuie să completați formularul de retur. Acesta va fi trimis pe adresa de email office@abclimatech.ro astfel:

  • în termen de maxim 48 de ore de la primirea produselor, în situațiile menționate la punctele 1 și 2;

  • atunci când se constată, dar nu mai târziu de 7 zile de la data primirii produselor, în situațiile menționate la punctul 3. 

În termen de 48 de ore de la primirea formularului de retur veți primi, pe adresa de email de pe care a fost transmis formularul,  acceptul sau refuzul nostru motivat; dacă nu primiți niciun răspuns, se consideră că returul a fost acceptat în mod tacit. Comunicarea va conține și propunerea noastră de remediere a problemei (de exemplu: înlocuirea produselor, livrarea produselor lipsă, etc.) și termenul de soluționare. 

Acceptarea returului presupune și faptul că toate costurile legate de transportul produselor returnate vor fi suportate de către noi, pentru cazurile menționate la punctele 2-4. 

Nu se pot returna produse care au urme vizibile de folosire, deteriorate datorită montării necorespunzătoare sau manipulării defectuoase.