1. Solicitarea unui cont B2B

Având în vedere faptul că persoanele care vor accesa secțiunea B2B au dreptul de a plasa comenzi, este obligatoriu ca acestea să fie împuternicite în acest sens de către reprezentantul legal al firmei cumpărătoare

1. 1. Completarea Acordului de utilizare a serviciului B2B. Descărcați Acordul de utilizare și completați câmpurile evidențiate (fundal gri). Este de dorit ca formularul PDF să fie completat electronic, pentru evitarea erorilor de transcriere.

Descarcă Acordul de utilizare

Important! Adresele de email trebuie să fie valide întrucât vor fi folosite pentru autentificare și pentru recuperarea parolei; numerele de telefon vor fi folosite pentru comunicările ulterioare și pentru clarificarea comenzilor, dacă va fi cazul.

1.2. Transmiterea Acordului de utilizare. După completarea lui electronică, Acordul se semnează de către reprezentantul legal și se transmite pe adresa office@abclimatech.ro.

Odoo text and image block

2. Crearea contului

La scurt timp de la primirea Acordului, veți fi contactat de către un reprezentant al Departamentului de Relații cu clienții, pentru stabilirea unor detalii ale colaborării. Se vor solicita informații suplimentare și se vor agrea diverse aspecte privind: 

  • datele firmei - informații bancare, juridice, etc

  • adresa/adresele și modalitatea de livrare preferată

  • modalitatea și termenul de plată.

Ca urmare a finalizării procesului de înregistrare, veți primi un email de confirmare a accesului la portalul nostru, veți avea dreptul de a vizualiza lista dumneavoastră de prețuri, veți putea plasa comenzi și veți avea acces la secțiunea  „Contul meu” de pe site. 


Odoo text and image block

3. Actualizarea datelor

Modificarea datelor introduse la crearea contului se face după autentificare, în contul de client. Aici pot fi modificate numele, numărul de telefon, adresa de email, numele firmei, CUI-ul și adresa firmei.

De asemenea, parola poate fi resetată în fereastra de autentificare. Un email conținând un link de resetare a parolei, valabil 24 de ore, va fi trimis pe adresa de email cu care ați creat contul. 


4. Documentele mele

În contul de client aveți lista cu documentele atașate contului:

Oferte - ofertele (sau comenzile dvs.) care nu au fost încă confirmate de către noi. 

Comenzi de vânzare - ofertele confirmate de către noi, care sunt în diferite faze de execuție (în producție, în pregătire pentru livrare, livrate). 

Facturi - istoricul facturilor emise de la începutul activității.

Odoo text and image block

5. Discutarea și aprobarea ofertelor

Ofertele primite din partea noastră pot fi discutate și prin intermediul portalului. Prin apăsarea butonului Feedback veți fi direcționat către un câmp text, unde veți putea scrie toate observațiile legate de oferta primită.

Avantajul acestui mod de comunicare scrisă este că se păstrează pentru fiecare ofertă în parte, fiind mult mai ușor de urmărit decât prin intermediul comunicării prin email. 

Oferta primită poate fi Acceptată, de către dumneavoastră, sau Respinsă, caz în care oferta va fi anulată. Pentru acceptare, chiar dacă aveți stabilit un termen de plată și un credit comercial, trebuie să apăsați Acceptă și plătește și să continuați procedura de plată. Oferta va fi aprobată de către noi, fără să fie necesară plata efectivă.

Odată aprobată de către dumneavoastră, oferta urmează să fie aprobată și de către noi pentru a deveni comandă și a se executa. După aprobare, veți primi un email de confirmare, oferta se transformă în comandă și nu se va mai regăsi în în lista Oferte, ci în Comenzi de vânzare

Odoo text and image block